جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

"... مردها بدون استثنا ناسپاسند،..."

نمی دونم گفتن این جمله لازم هست یا نه؟ اصلا نمی دونم باید این کارو بکنم یا نه؟ یا هر چیز دیگه... .
"... مردها بدون استثنا ناسپاسند،..." حرف من نیست، اما انگار با تمام وجودم لمسش کردم، نمی دون اسم این کارم چیه تبرئه، اعتراف، مظلوم نمایی یا ... . وقتی این جمله رو خوندم، نتونستم ادامه بدم، بارها و بارها  خوندمش، به گذشته های فراموش شده رفتم، در صندوق خونش رو باز کردم! فوت کردم، خاک پاشد، انگاری سال‌هاست نرفتم سراغشون، در حالی که فقط چند ماه از تششیع جنازش می گذره، نمی خوام از ناراحتی هام بگم، یا حتی اظهار پشیمونی کنم . بگم: "إ، دیدی، اونجا اشتب کردی پسر!". اون وقت "س" دوباره بیاد سراغم. اصلا نمی دونم تعریف این جمله چیه... فقط می دونم درکش کردم! چون خودمم هم بودم، البته جز ناسپاسیش. آره، حرف من نیست، اما نقل من هست و شاید نقل هزارتای دیگه و شاید حرف صد هزار تای دیگه... . گره خورده، اما انگار مهم نیست.
می‌بینیمش اما بی اعتنا از کنار تمامش می گذریم.

۱۱ نظر:

  1. بعد این وسط شما مرد نیستید؟؟؟؟

    پاسخحذف
  2. هیچ وقت برای جبران کردن دیر نست.....
    خاطرات تلخ رو باید توی همون صندوقچه گذاشت و کلیدشو گم کرد...
    منظورتون از "س"کیه یا چیه؟

    پاسخحذف
  3. آدما کلا ناسپاسن!!!!مرد و زن نداره!!
    تبریک جای جدید!ولی یه جوریه!!!!هنوز مونده تا مثل قبلی بشه!!:-)

    پاسخحذف
  4. سلام....من که اومدم...پس نظر من چی شد؟؟؟
    تبریک
    سخت شده اینجا

    پاسخحذف
  5. سلام!
    آره اینجا یکم پیچیده است و هنوز مونده مثل جای قبل بشه! اما خب سرویس به قول دوستی خارجیگیه! امکاناتش توپ! تو پست بعدیم حتما به سوالات جواب می دم و یکمم راجع کار با وبلاگ توضیح می دم!

    پاسخحذف
  6. سلام فرشاد
    لاگ قشنگیه تبریک میگم
    یه سری هم به لاگ من بزن البته من تازه کارم و به خوبی تو نمی نویسم ولی بد نیست
    http://single-boy.blogfa.com

    پاسخحذف
  7. سلام...خوبی شما؟؟؟

    پاسخحذف
  8. سلام
    من معتقدم زنان ناسپاسند نه مردها!
    مردها با هیچ هم می سازند و باز شکر گذارند ولی این موجود دیگه که اسمش زنه از اول خلقتش اشتباه بود.
    فقط همین ما مردا خیلی بهتریم از هر لحاظ.

    پاسخحذف
  9. سلام اون ناشناسی که براتون نظر فرستاده منم .m.p
    فقط می خواستم بدونید که سر زدم....

    پاسخحذف
  10. يه متن جديد بذار پوسيديم از بس اومديم و چيز جديدي نبود...

    پاسخحذف
  11. سلام
    اگرچه من کلاً طرفدار خانمها هستم اما این بار باید بگم بهتره جملتونو عوض کنید "انسانها بدون استثنا ناسپاسند"مردوزن نداره اما تر و ترین داره،همه ناسپاسیم که ارزش وجودیمونو درک نمی کنیم و نخواهیم کرد به خدا شعار نیست خدا ما انسانهارو برای شناخت خودش آفرید ولی ما این وسط برای شناخت خودمون چی کار کردیم؟
    هیچ..........
    کاری هم اگر کرده باشیم اینه
    ناسپاسی......

    پاسخحذف